Antrenament HIIT pentru avansati

Felicitari pentru perseverenta si curiozitate! Uite un model de antrenament HIIT pentru avansati!

In video-ul de mai jos ai exercitiile explicate si exemplificate.

Pentru a urmari de la un antrenament la altul progresul, iti recomand sa

Descarci fisa de antrenament

ca sa notezi numarul de repetari executat de fiecare data.

Ai antrenamentele cursurilor de sanatate

pentru un plan lunar cu astfel de antrenamente HIIT de slabire dar si: de crestere masa musculara, activare fesieri, streching si strecing dinamic, video-uri explicative, fise de antrenament, ghiduri audio, toate concepute ca tu sa nu mai ai nicio grija atunci cand vine vorba de miscare.

           Aici poti sa urmaresti si sa faci antrenamentul HIIT pentru avansati fara cronometru.

Si aici ai varianta antrenamentului HIIT cu cronometru. E ceva mai scurta dar mai intensa. Succes!


Daca nu ai si vrei sa-ti achizitionezi o minge de stabilitate poti s-o faci de aici. Ai mai multe variante, iti alegi tu culoarea.

Tabelul de mai jos te va ajuta să alegi marimea corectă a mingii în functie de înălțimea corpului și diametrul mingii. Procesul de selecție este ușor, trebuie doar să reții că o minge mai mare îți oferă un echilibru și o stabilitate mai mare.

Totodată, ca o regulă generală de testare a mingii potrivite, este ca atunci când stai așezat pe minge, coapsele să fie paralele cu solul, iar genunchii trebuie să fie îndoiți la 90o.

Înalțimea corpului Diametrul mingii
Sub 1,5 m 45 cm
Între 1,5 m – 1,6 m 55 cm
Între 1,6 m – 1,8 m 65 cm
Între 1,8 m –  1,9 m 75 cm
Peste 1,9 m 85 cm

Dacă înălțimea ta se situează la limita dintre intervale, poți încerca ambele dimensiuni de mingi înainte să te decizi pe care dorești să o cumperi.

Eu am putin peste 1,6 m si mingea pe care o vezi in video are diametrul de 55 cm.

Partajeaza