Cum sa faci abdomene cu ridicarea picioarelor fara sa-ti distrugi coloana

Cel de-al doilea videoclip din seria „Cum sa-ti protejezi coloana in timpul antrenamentului pentru abdomen” il dedic exercitiilor executate la saltea cu ridicarea picioarelor. Din nou, nu dintre cele mai fericite exercitii pentru abdomen, dar cu siguranta foarte uzitate.

La fel ca si in cazul abdomenelor clasice, unde se ridica umerii si pieptul, si in cazul acestor abdomene e important sa mentii zona lombara a spatelui lipita de podea.

 

Miscarea pe care trebuie s-o executi inainte sa incepi orice exercitiu e cea exemplificata in video-ul anterior, si anume, aducerea pelvisului inspre in sus.

E important mai ales, sa nu cobori picioarele mai jos de punctul in care simti ca nu mai poti tine spatele lipit de saltea. La inceput acest punct s-ar putea sa fie destul de sus si sa ai impresia ca nu lucrezi destul de intens, dar, cu timpul, musculatura se va intari si vei putea sa cobori mai mult picioarele mentinand in acelas timp spatele lipit de podea.

Spor la antrenamente si nu uita, oricand poti sa te antrenezi impreuna cu mine  sau sa testezi antrenamentul hiit, care este, dupa parerea mai multor specialisti, cel mai eficient mod de antrenament de scurta durata.

Dar oricare ar fi alegerea ta, sanatatea e mai importanta decat toate, asa ca ai grija de incheieturi! (Vezi si cum sa-ti protejezi genunchii).

 

Partajeaza

Lasă un răspuns